Английский язык в детском саду

Англійська мова в дитячому саду

Оскільки навчання англійській мові в ліцеї здійснюється з першого класу, наполегливою необхідністю з'явилася поява курсу англійської мови в програмі підготовчої групи дитячого саду «Намистинка». Тридцятихвилинні заняття проходят один раз в тиждень. Головним завданням є ознайомлення дітей з іншою мовою і іншою культурою, вивчати які вони будуть пізніші в ліцеї. Багато фахівців відзначають, що раннє навчання дітей іноземній мові не лише полегшує перехід дітей в систему класно-урочного викладання даного предмету, але і допомагає уникнути формування стереотипів у формах вираження своїх думок за допомогою мови. Вивчення англійської мови в дошкільній установі відповідає таким основним напрямам його діяльності, як формування і розвиток комунікативних навиків, допомагає реалізації принципу розвиваючого навчання, що сприяє різносторонньому розвитку особи дитяти. Провідна діяльність дітей 5 – 6 років – ігрова, тому заняття проходят у формі ігор, змагань, невеликих бесід і дискусій, розучування пісень і рифмовок. Навчання ведеться лише усно, що дозволяє створити необхідне випередження формування навиків аудирования і говору на дошкільному етапі і розвиває фонемний слух і пам'ять. У даній статті представлено декілька планів таких занять:
1. ДАВАЙТЕ ПОЗНАЙОМИМОСЯ!

2. БУДЕМО ВВІЧЛИВИМИ!

3. ПІСНЯ ПРО ДІВЧИНКУ ПО ІМЕНІ ХЕЛЕН.

4. ДЕ ГОВОРЯТЬ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ?

5. ЗВІДКИ ТИ?

6. РОБИМО ЗАРЯДКУ!

7. СКІЛЬКИ ТОБІ РОКІВ?

8. ВЧИМОСЯ ВВАЖАТИ!

9. ГРАЄМО В ЛОТО І ВЧИМОСЯ ВВАЖАТИ!

10. КОЛЬОРИ
ЗАНЯТТЯ 1
ДАВАЙТЕ ПОЗНАЙОМИМОСЯ!
Вам буде потрібно який-небудь незвичайний предмет або іграшку. Я використовую м'яку іграшку – яблуко. Я пояснюю, що в Америці – це символ вчителя. Буде здорове, якщо найперші слова, які від Вас почують Ваші нові учні, будуть англійські слова. Не бійтеся, що вас не зрозуміють, посміхайтеся і починайте:Hello! My name is

I am your teacher of English. Усадите дітей в кружок і запропонуєте поздороватися один з одним англійською мовою, спочатку хором, потім по черзі, передова по кругу іграшку. Hello!Hello! Учите дітей дивитися в очі тій людині, до якої вони звертаються. Саме йому і передається іграшка. При цьому дітям ясно, чия черга говорити. Коли іграшка повернулася до вас, повторите слово «Hello!» ще раз. Вони вже зацікавилися іграшкою, поясните їм, що це. Розкажіть, чим ви займатиметеся, чому діти навчаться і для чого їм все це потрібно. Підкресліть головне – діти взнають багато нового і гратимуть на Ваших заняттях. Запитаєте, яка мова у них рідна. Адже це необов'язково російський, а, наприклад, вірменський, український або в'єтнамський. Поясните поняття «Рідний» і «Іноземний» мови. Запропонуєте познайомитися. Показуючи на себе, скажіть:My name is. Переконаєтеся, що Вас зрозуміли і ставте питання:What is your name?Відповіддю повинна стати фраза:My name is. Прощаючись, повторите фразу  “Good bye”, передаючи іграшку по кругу.  
ЗАНЯТТЯ 2
БУДЕМО ВВІЧЛИВИМИ!
У такому віці діти швидко забувають те, що вони не повторюють регулярно. Тому кожне заняття, яке проходит лише один раз в тиждень, треба починати з повторення. Отже, переконаєтеся, що діти пам'ятають, як можна поздороватися. Оскільки заняття проходят вранці, доречним буде введення фрази Good morning!Допоможе Вам іграшка, яку можна передавати по кругу. Нагадаєте, як Вас звуть:My name is. Запитаєте в кожного з дітей:What is your name?Адже Ви навряд чи запам'ятали з першого разу всіх по іменах!Поясните, як поважно бути ввічливими і навчите фразі «Приємно познайомитися». Nice to meet you!Передаючи іграшку, можна вживати наступні фрази:Here you are!Thank you!Тепер діти можуть розіграти маленьку сценку знайомства:• Поздороватися• Представитися• Взнати, як звуть співбесідника• Сказати,

1 2 3 4