Дифференцированные задания как средство развития учебно-познавательной активности учащихся начальных классов

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.. 7

1.1 Диференційовані завдання – основа активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів. 7

1.2  Характеристика основних видів диференційованого навчання і диференційованих завдань. 17

1.3 Врахування навчальних можливостей учнів як основа диференційованого підходу у навчанні 28

Висновки до першого розділу. 34

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ.. 36

2.1 Педагогічна діагностика навчальних досягнень учнів. 36

2.2 Методика використання диференційованих завдань на уроках української мови  41

2.3  Аналіз результатів експериментального дослідження. 45

Висновки до другого розділу. 48

ВИСНОВКИ.. 51

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 53

ДОДАТКИ.. 57

Цена: 700грн.
Количество страниц: 68

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа