Экономическая оценка проведения маркетинговой товарной политики МП "БЛОК"

Зміст

Вступ. 3

Розділ 1. Оцінка ринкового потенціалу підприємства. 5

1.1. Основні економічні характеристики підприємства. 5

1.1.1. Коротка характеристика малого підприємства „Блок". 5

1.2.Оцінка зовнішнього маркетингового середовища функціонування підприємства. 11

1.3.Оцінка ринкових пропозицій підприємства. 20

Розділ 2. Маркетинговий аналіз результатів проведення товарної політики на підприємстві (на прикладі матрацу) 24

2.1. Аналіз якісних характеристик товару та їх видаткового забезпечення. 24

2.2. Аналіз ціни товару. 26

2.3. Аналіз конкурентноздатності товару. 29

2.4. Дослідження сезонності на товар. 30

2.5. Товарна марка та упаковка. 31

Розділ 3. Обґрунтування заходів щодо підвищення ефективності проведення товарної політики на підприємстві 34

Висновки. 36

Використана література. 38

Цена: 300грн.
Количество страниц: 37

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные