Экономическое обоснование маркетинговой стратегии выхода предприятия на внешний рынок
Зміст
Вступ. 3
Розділ 1. Маркетинг як невід’ємна частина зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 5
1.1. Особливості застосування міжнародного маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. 5
1.2. Підходи до планування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. 14
1.3. Алгоритм розробки маркетингової стратегії на підприємстві. 21
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-неон” та шляхи її покращення. 26
2.1. Коротка характеристика підприємства. 26
2.2. Економічний аналіз діяльності підприємства "Інтерміст- неон". 27
2.3. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-неон”. 34
2.4. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст - неон” 40
Висновки. 42
Список використаної літератури. 43
Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.
Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.