Экономическое обоснование маркетинговой стратегии выхода предприятия на внешний рынок

Зміст

Вступ. 3

Розділ 1. Маркетинг як невід’ємна частина зовнішньо-економічної діяльності підприємства. 5

1.1. Особливості застосування міжнародного маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. 5

1.2. Підходи до планування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. 14

1.3. Алгоритм розробки маркетингової стратегії на підприємстві. 21

Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-неон” та шляхи її покращення. 26

2.1. Коротка характеристика підприємства. 26

2.2. Економічний аналіз діяльності підприємства "Інтерміст- неон". 27

2.3. Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст-неон”. 34

2.4. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві “Інтерміст - неон”  40

Висновки. 42

Список використаної літератури. 43

Цена: 300грн.
Количество страниц: 42

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные