Интернет-магазин

Відносно новий вигляд сервісу, що надається сьогодні покупцям, - придбання товарів через інтернет з доставкою додому або в офіс. Активні, зайняті люди, що цінують свій час, - це нове покоління споживачів. Як організувати роботу Інтернет-магазина згідно чинному законодавству і відобразити відповідні операції в бухгалтерському і податковому обліку? Розглянемо особливості діяльності даного підприємства.  

Сьогодні можна купити товари не виходячи з будинку. Як? Через інтернет.

Інтернет-магазин - це сайт, на якому за допомогою web-браузера можна замовити необхідні товари, які кур'єр доставить вам додому або в офіс. Для того, щоб вирішити питання, уточнити і відмінити замовлення, можна скористатися сучасними засобами зв'язку e-mail і ICQ. Переваги такого виду покупки очевидні:

- не треба нікуди йти і стояти в черзі;

- не треба думати про доставку товару - це зроблять співробітники інтернет-магазина;

- можна заощадити час;

- просто і зручно оформити замовлення.

Інтернет-магазини в порівнянні із звичайними:

- мають можливість встановлювати нижчі ціни важ асортимент завдяки меншим витратам (в першу чергу за рахунок оренди торгових площ, дорогого торгового устаткування);

- можуть організувати додаткові знижки і дисконтні програми завдяки обліку і веденню бази даних покупців;

- дають клієнтам консультації по вибору і застосуванню товарів в слушний час;

- пошук і доставка рідкісних товарів під замовлення.

"Віртуальні" магазини практично нічим не відрізняються від реальних: на сайті можна проконсультуватися у фахівця, дізнатися подробиці про новинки, навіть отримати карту постійного покупця і, відповідно, знижки. Майже все, як в звичайному магазині, - є і пільги, і рекламні акції. Вартість товарів, як правило, трохи нижче среднерозничных. При цьому в більшості випадків доставка товару проводиться безкоштовно і цілодобово

У Інтернет-магазинах розміщені повні списки товарів з фотографіями, складом і анотаціями, інформація про рекламні акції, що проводяться, для покупців Інтернет-магазина, дисконтні програми. У режимі on line проводяться консультації фахівців. Одним з найважливіших моментів діяльності такого підприємства є грамотне IT-забезпечення і безперебійна робота устаткування, а також робота кур'єрської служби по оптимізації маршрутів для зменшення транспортних витрат і збільшення кількості оброблюваних замовлень.

Реклама теж не складає проблеми для Інтернет-магазина: раз на півроку масова електронна розсилка допомагає багато разів збільшити кількість потенційних клієнтів.

Питання оплати товарів в Інтернет-магазині вирішується так: більшість клієнтів мережі - власники карт. Плата за доставку не стягується, оскільки вона входить у вартість товару і є супутньою послугою, - не самостійним видом підприємницької діяльності організації, а способом виконання обов'язку продавця по передачі товару. Сплатити замовлення можна наявними кур'єрові, який видає касовий чек, або по передоплаті через Ощадбанк. Також існує можливість оплати по банківських картах через різні платіжні системи і web-грошима.

Облік і оподаткування Інтернет-магазинів 

Що таке роздрібна торгівля? 

Інтернет-магазин відноситься до дистанційного способу продажів, який визначений ст. 26. 1 Закону від 07. 02. 1992

1 2 3 4 5 6

Похожие работы