Методика изучения младшими школьниками биологических понятий на уроках естествознания в 3-м классе

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 4

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.. 9

1.1.Проблема формування та розвитку природничих понять. 9

1.2. Характеристика основних видів природничих знань, що формуються в початковій школі 17

1.3. Особливості вивчення природознавства у 3  класі 28

ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ.. 33

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНИЦЬКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА У 3 КЛАСІ 35

2.1. Організація і зміст експериментального дослідження (констатувальний експеримент) 35

2.2. Технологія формування  біологічних понять на уроках природознавства у 3 класі 39

2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи при вивченні біологічних понять на уроках природознавства. 52

ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ.. 58

РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ 59

3.1. Перелік документів з охорони праці Тинненської ЗОШ 1-3 ступенів. 61

3.2. Інструкція з охорони праці для вчителя початкових класів у загальноосвітній школі 64

3.3. Основні елементи режиму дня молодшого школяра. 67

ВИСНОВКИ.. 74

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 78

ДОДАТКИ.. 83

 

Цена: 90грн.
Количество страниц: 102

Работа выполнена по данному выше плану, в формате MS Word, в соответствии со всеми общепринятыми требованиями к оформлению.

Заказать данную работу Вы можете в любой удобный способ: заполнив форму заказа или позвонив по телефону 0978446922. Оформив заказ, мы свяжемся с Вами для уточнения всех деталей и условий приобретения данной работы.

Если данная работа Вам не подходит, то мы можем выполнить работу по Вашей темой под индивидуальный заказ.


Форма заказа

Похожие работы

Рефераты

Курсовые

Дипломные