Курсові / Музика, хореографія, театр
- Айседор Дункан як засновниця вільного стилю у танці
- Верховинець як перший теоретик українського танцю
- Взаємозв'язок хореографічних культур регіонів України і суміжних країн
- Видатні музеї світу
- Витоки західноєвропейського балетного театру
- Віхи становлення вальсу
- Вчення К. С. Станіславського про надзавдання і наскрізну дію у створення сценічного образу
- Історичні аспекти розвитку становлення вальсу
- Історичні етапи розвитку музичної освіти в Україні
- Історія естрадної музики в Україні
- Історія розвитку джаз-модерн танцю - етапи та особливості авторських стилів
- Методика вивчення жанру камерно-інструментальної музики у ЗНВЗ
- Основні режисерські принципи В. Мейєрхольда
- Охорона та режим співацького голосу
- Пісні сіл Комарове та Вужиськ
- Пластика вистави - основні закони композиції сценічного простору
- Провідні хореографічні колективи України та їх репертуар
- Прояви гуманізму в трагедії Шекспіра
- Режисерський аналіз п'єси Макса Фріша Санта Крус
- Режисура українського театру. Традиції та сучасність
- Розвиток народно-сценічного танцю Польщі
- Розвиток народно-сценічного танцю Чехії
- Розвиток народного танцю Білорусії
- Роль спадщини Моріса Бежара у формуванні духовності митця
- Середньовіччя епоха формування професійного танцю
- Стиль і характер європейських бальних танців
- Стильові особливості та напрямки у джазовій музиці
- Сутність реформ Ж.Ж.Новера для балетної вистави
- Сучасна популярна музика в структурі професійної компетентності вчителя музики
- Сценарій - генеза поняття
- Сценічна дія – основний матеріал акторського мистецтва
- Сценічні форми народного танцю та їх характеристика
- Творчий шлях балетмейстера Ігоря Моїсєєва
- Творчість Іржі Кіліана та його основні принципи роботи у галузі сучасної хореографії
- Театрально-естетичні погляди В. І. Немировича-Данченка
- Уільям Форсайт - хореограф радикального спрямування
- Український народно-сценічний танець в скарбниці танцювального фольклору
- Учбово-тренувальна робота в хореографічному колективі
- Характеристика та манера виконання угорського академічного танцю
- Характерні особливості, лексика та манера виконання молдавського народного танцю
- Хореографія і діти
- Хорове виконавство України на сучасному етапі