Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів засобами писанкарства на уроках трудового навчання
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПИСАНКАРСТВА, ЯК ЗАСОБУ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. 7
1.1. Поняття активізації навчально-пізнавальної діяльності 7
1.2. Методи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання 11
1.3. Українське писанкарство у структурі виховання особистості молодших школярів 22
Висновки до першого розділу. 36
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ПИСАНКАРСТВА.. 37
2.1 Організація і зміст експериментального дослідження. 37
2.2. Методи активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні модуля „Писанкарство” 41
2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи. 55
Висновки до другого розділу. 60
ВИСНОВКИ.. 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 63
ДОДАТКИ.. 65
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.