Запрошуємо до співпраці виконавців курсових та дипломних робіт на взаємовигідних умовах.

Бізнес-план ТОРГІВЛЯ КУРАМИ-ГРИЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БІЗНЕС-ПЛАН

 

 

ТОРГІВЛЯ КУРАМИ-ГРИЛЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

1. Характеристика бізнес-ідеї 3

2. Цілі і стратегія їх досягнення. 4

3. Ринок. 5

4. Маркетингова стратегія. 9

5. Виробничий план. 11

6. Організація і управління. 14

7. Фінансовий план. 15

 


1. Характеристика бізнес-ідеї

         Я, Кухарчук Сергій Васильович, планую зайнятись виробництвом та торгівлею кури-гриль. Місце, де я планую розпочати свій бізнес, знаходиться біля заводу по виготовленню плит. Я вибрав це місце тому, що:

- це приміщення знаходиться біля стоянки громадського транспорту

- до нього примикають  багатоповерхові будинки;

- поруч  знаходиться автостоянка;

- і сам я проживаю на відстані до 100м від ринку.

         Основними споживачами моїх товарів будуть усі категорії жителів міста,  кількість населення якого складає близько 30 тисяч чоловік, крім дітей віком до 15 років, тому що вони не мають власних доходів і утримуються батьками по статистиці їх нараховується 8 тисяч.

- це і працівники, зайняті на крупних промислових підприємствах, ;

- це і працівники соціальної сфери – лікарі поліклініки, вчителі школи, робітники дитячого садка;

- це і дуже велика частка населення, в особі пенсіонерів, студентів, .

         Люди будуть купувати мій товар тому, що моя діяльність буде спрямована на задоволення їх потреб та забезпечення  споживачів якісними товарами за доступними цінами із великою культурою обслуговування.

         Основними вигодами мого товару є те, що це буде:

- високоякісна, екологічно чиста продукція вітчизняного виробника;

         Я думаю, що моя ідея буде актуальною на ринку і в майбутньому, тому що розвитку торгівельної мережі на даний час у місті немає,  а існуюча, на мою думку, не задовольняє всіх потреб жителів

         Я розраховую на успішну реалізацію свого проекту іще й тому, що в разі необхідності я зможу залучити додатково власні кошти та маю власний автомобіль, яким зможу особисто завозити товар, тим самим зменшуючи собівартість перевезень, що вплине на ціну продукції.


2. Цілі і стратегія їх досягнення

 

        

         Основна моя ціль на найближчі 2 роки - створити прибутковий власний бізнес. На кінець 2-го року роботи я запланував:

- отримати прибуток в розмірі не менше 100 тис. грн. ;

- на другому році роботи впровадити нову технологію обслуговування клієнтів, а саме: оформлення замовлень по телефону, або через торгову точку з доставкою товарів додому;

- на 3 році роботи викупити орендоване приміщення.

         Для реалізації встановлених цілей на початковому етапі мені необхідно здійснити ряд заходів

Вони наведені в таблиці 2. 1.

 

 

Таб. 2. 1

Заходи по реалізації встановлених

цілей на початковому етапі.

 

Захід

Термін виконання

1.   Зареєструватись, як суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа.

2.   Реєстрація в органах статистики, податковій інспекції, пенсійному фонді.

3.   Отримання виплати Державного центру зайнятості.

4.   Укласти договір оренди приміщення.

5.   Проведення дообладнання, перепланування приміщення.

6.   Закупівля виробничого обладнання.

7.   Закупівля першої партії товару.

8.   Проведення рекламної кампанії.

9.   Початок обслуговування клієнтів.

 

1 тиждень

 

2 тиждень

 

2 тиждень

 

3 тиждень

3-4 тиждень

 

4 тиждень

5 тиждень

4-5 тиждень

5 тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                             

 

                                                          


3. Ринок

 

        

Для визначення місткості обраного ринку користуємось формулою 3. 1:

 

Де М – місткість обраного ринку;

N – кількість споживачів.

Так як не всі  будуть моїми клієнтами у місті, так як вже було написано що діти до 15 років не будуть являтися моїми покупцями 

 

Тоді в моєму випадку  N ≈ 2200;

q – середня вартість однієї покупки

 

В даному випадку q ≈ 30 грн. – саме стільки коштує середня вартість мого товару

     р – кількість покупок за визначений

1 2 3 4 5 6