Ділові ігри



План
Ділова гра «Кадрове питання»    2
Корпоративна ділова гра "Вступ в бюджетування компанії"    4
Ділова гра «Скарга»    5
Ділова гра «Купці»    7
Ділова гра «Точка зору»    9
Ділова гра «Інтерв'ю при влаштуванні на роботу»    10
Ділова гра «Конфлікт на промисловому підприємстві»    11
 
Ділова гра «Кадрове питання»
Цілі:
формування інформаційного простору.
знайомство з новими професіями на ринку праці;
знайомство з конкурентоздатними професіями;
розвиток навиків целеполагания і планування.
Сьогодні на занятті вашій увазі пропонується ділова гра «Кадрове питання». Мова піде про створення свого бізнесу.
Вам необхідно розділитися на групи по 3 – 4 людини. Кожна група отримає бланки з інструкцією, з коротким описом професій, професій, затребуваних на ринку праці і професій, що не мають попиту, а також конкурентноздатних професій зараз на ринку праці.
Час роботи – 25 хвилин.
Інструкція:
1. Із списку запропонованих професій потрібно вибрати ті, які відносяться до фармацевтичного бізнесу і необхідні для вирішення завдань бізнесу. Ваш бізнес: фармацевтичне виробництво і продаж ліків.
Підказка: завдання вибору спрощується, якщо ви спершу ознайомитеся з інформацією про професії, а потім збудуєте схему «руху товару» (Від виробника до споживача. Пам'ятаєте, ви реалізуєте товар!)
На листі запишіть вибрані професії.
2. Придумайте «бренд» (торгову марку і кредо) своєї компанії». Інформація про «бренд» в списку професій.
3. Вакансії вибраних вами професій повинні бути заповнені конкретними людьми. Хай це будуть ваші однокласники, особові якості яких відповідають вимогам вибраних професій.
Підказка: для того, щоб зробити вибір, необхідно оцінити вимоги, які професія пред'являє до особи людини, і зіставити з його можливостями.
4. Не забудьте про «інформаційне поле» – вашій справі потрібне «розкручування»! Розробіть програму рекламної акції.
5. Захист проектів


Ведучий: Час вийшов. Давайте послухаємо першу команду.
При обговоренні хлоп'ята говорять про те, що нового вони дізналися з сьогоднішнього заняття, діляться своїми враженнями від роботи. Ведучий підтримує дискусію учасників.
Коментар і рекомендації:
Заняття більше схоже на автономний ігровий тренінг по розвитку навиків целеполагания і планування. Проходить в атмосфері творчого і емоційного підйому і викликає щирий інтерес у учасників. Крім того учні знайомляться як з маловідомими професіями, так і з традиційними, професіями, що не мають попиту, але затребуваними. Учні співвідносять вимоги, які пред'являє професія з можливостями людини.
Інформація про професії дана в різних ключах. Це зроблено того, щоб учні мали можливість робити усвідомлений вибір, зіставляючи інформацію про професії. Для цього вчиться роздають дві картки: одна – з деталізованою характеристикою професії (наприклад, кухар-кондитер), а інша – з узагальненою (наприклад, піар-менеджер). Учасникам необхідно виділити вимоги, які пред'являє ця професія до особи кандидата.
Для того, щоб заняття не було затягнутим, ведучому, необхідно бути гранично лаконічним і зібраним. На цьому занятті ви повинні бути «командиром», що віддає «накази», строго стежити за грою дисципліною, а також жорстко нормувати час роботи. В ході обговорення необхідно звернути увагу на вимоги професії до особи кандидата. Вибір однокласниками один одного повинен бути мотивованим (обґрунтованим).
 
Корпоративна ділова гра "Вступ в бюджетування компанії"

Опис даної гри є прикладом роботи. Для створення сценарію корпоративної ділової гри необхідний час від 10 до 20 робочих днів.
  Актуальність гри.
1. Необхідність введення системи бюджетування в рамках всієї компанії, з одного боку.
2. Опір

1 2 3 4 5