Дослідження збутової діяльності організації (на прикладі ВАТ Королівське Кар'єроуправління)

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 7

1.1. Cуть, завдання, інформаційне забезпечення  збуту продукції 7

1.2. Концепція збуту і планування збуту. 13

1.3. Канали розподілу товарів. 24

1.4. Система товароруху та її елементи. 41

1.5. Стимулювання збуту в комплексі маркетингових комунікацій. 43

1.6. Планування збуту продукції 47

РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА “КОРОЛІВСЬКОМУ КАР’ЄРОУПРАВЛІННІ”. 53

2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства. 53

2.2. Аналіз організації збуту на підприємстві за 2006-2008 рр. 56

2.3. Резерви збільшення обсягів виробництва і реалізації продукції 74

РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ  ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТУ.. 78

НА ПІДПРИЄМСТВІ “КОРОЛІВСЬКОГО КАР’ЄРОУПРАВЛІННЯ”. 78

3.1. Фактори впливу на обсяги реалізації продукції 78

3.2. Цінове стимулювання як засіб підвищення ефективності збутової політики на підприємстві 81

ВИСНОВКИ.. 96

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 99

 

Ціна: 90грн.
Кількість сторінок: 103

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні