Економічна оцінка проведення маркетингової товарної політики МП „БЛОК”

Зміст

Вступ. 3

Розділ 1. Оцінка ринкового потенціалу підприємства. 5

1.1. Основні економічні характеристики підприємства. 5

1.1.1. Коротка характеристика малого підприємства „Блок". 5

1.2.Оцінка зовнішнього маркетингового середовища функціонування підприємства. 11

1.3.Оцінка ринкових пропозицій підприємства. 20

Розділ 2. Маркетинговий аналіз результатів проведення товарної політики на підприємстві (на прикладі матрацу) 24

2.1. Аналіз якісних характеристик товару та їх видаткового забезпечення. 24

2.2. Аналіз ціни товару. 26

2.3. Аналіз конкурентноздатності товару. 29

2.4. Дослідження сезонності на товар. 30

2.5. Товарна марка та упаковка. 31

Розділ 3. Обґрунтування заходів щодо підвищення ефективності проведення товарної політики на підприємстві 34

Висновки. 36

Використана література. 38

Ціна: 150грн.
Кількість сторінок: 37

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0673808493, 0978450257 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні