Форми продажу товарів у магазині та їх ефективність

Зміст

Вступ. 3

1. Роздрібний продаж як основа торговельної діяльності підприємства. 5

2. Сучасні методи роздрібного продажу товарів, їх характеристика. 10

3. Активізація та смимулювання продажу товарів у магазині, їх значення. 21

4. Ефективність сучасних методів продажу. 32

Висновки і пропозиції 37

Список  використаної літератури. 39

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 39

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні