Форми продажу товарів у магазині та їх ефективність
Зміст
Вступ. 3
1. Роздрібний продаж як основа торговельної діяльності підприємства. 5
2. Сучасні методи роздрібного продажу товарів, їх характеристика. 10
3. Активізація та смимулювання продажу товарів у магазині, їх значення. 21
4. Ефективність сучасних методів продажу. 32
Висновки і пропозиції 37
Список використаної літератури. 39
Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 39
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.