Формування практичних умінь та навичок в учнів 3-4 класів під час виконання лабораторних та практичних робіт з природознавства

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 4

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ  ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 8

1.1. Особливості вивчення та історія методики викладання природознавства як навчального предмету у початковій школі 8

1.2. Класифікація методів та практичних методів навчання природознавства у молодших класах. 18

1.3. Особливості застосування лабораторних та практичних робіт у процесі формування природознавчих понять. 27

Висновки до першого розділу. 37

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ  ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ТА ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ  У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧИХ ПОНЯТЬ. 38

2.1. Організація і зміст експериментального дослідження (експеримент) 38

2.2. Використання інтерактивних технологій при вивчені природознавства у початковій школі 49

2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи. 59

Висновки до другого розділу. 66

РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ 67

3.1. Перелік документів з охорони праці Степанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. 67

3.2. Інструкція з охорони праці для вчителя початкових класів у загальноосвітній школі 77

3.3. Основні елементи  режиму дня молодшого школяра та правила першої допомоги при основних ушкодженнях. 85

Висновки до третього розділу. 97

ВИСНОВКИ.. 99

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 101

ДОДАТКИ.. 105

 

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 119

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні