Формування психологічних особливостей дитини з неповної (розведеної) сім’ї
План
Вступ
Розділ 1. Неповна сім’я та її роль у формуванні психологічних особливостей дітей, що у ній проживають
1.1 Дослідження проблематики неповної сім’ї у психологічній науці
1.2 Неповні сім¢ї та джерела їх формування
1.3 Проблеми неповних сімей
1.4 Особливості психологічного розвитку особистості дитини у неповній сім’ї
1.5 Виміри психологічних особливостей неповних сімей
Розділ 2. Діагностика психологічних особливостей дитини з неповної сім’ї
2.1 Визначення тривожності у дітей, які проживають у неповних сім'ях. Методика «Шкала явної тривожності СМAS», в адаптації А.М. Прихожан
2.2 Тест «Сімейна соціограма»
2.3 Дослідження самооцінки дітей за допомогою методики Дембо-Рубинштейн
2.4. Особливості психологічного супроводу дітей з неповних сімей
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.