Запрошуємо до співпраці виконавців курсових та дипломних робіт на взаємовигідних умовах.

Геометрична оптика

План

Вступ  2

§1. 1 Коротка історія розвитку оптики.       3

§1. 2 Хвильові властивості світла і геометрична оптика.         8

§1. 3 Основні поняття і закони геометричної оптики і їх розвиток в курсі фізики середньої школи.          10

Список літератури:         15

Вступ

Вчення про світло є одним з важливих в сучасній фізиці. Геометрична отптика-теоретична основа, теорії оптичних наближень і ряду інших дисциплін. Основні поняття геометричної оптики необхідні кожному, незалежно від вибраної спеціальності. На основних законах геометричної оптики можна побудувати математичну теорію розповсюдження світла. Область явищ, що вивчаються оптикою обширна. Оптичні явища тісно пов'язані з явищами, що вивчаються в інших розділах фізики, а оптичні методи дослідження відносяться до найбільш тонким і точним.

Але не дивлячись на величезне значення оптики і її технічних застосувань, вміст цього розділу фізики в середній школі не відображає в належній мірі її успіхи. Програма по фізиці для середньої школи містить достатній об'єм знань по оптиці, але значного удосконалення потребує методика її викладу, у тому числі і геометричної оптики.

У зв'язку з цим метою даної роботи з'явилося удосконалення методики викладання геометричної оптики в 8 і 11 класах середньої школи і розробки уроків по даній темі.

Методичні розробки уроків направлені на формування і розвиток основних понять геометричної оптики у 8-х класів, що вчаться, а також на закріплення і розширення знань по даній темі у 11-х класів, що вчаться.

Школярі відрізняються один від одного за психолого-педагогічними показниками, таким як: інтереси, схильності, швидкість засвоєння знань, швидкість запам'ятовування і т

д. Виникає проблема диференційованого підходу до учнів. У даній роботі для вирішення цієї проблеми використовується розробка уроку з диференційованим різнорівневим навчанням в 11-му класі, на якому учні повторюють основні поняття геометричної оптики.

Методична розробка інтегрованого уроку "Фізика-біологія" допоможе в засвоєнні що вчаться 8-го класу знань по темі "Очей, як оптична система".

Розробка уроку по геометричній оптиці з використанням комп'ютера в 11-му класі дасть таким, що вчиться можливість навчитися застосовувати комп'ютерну графіку при рішенні фізичних завдань.

Розвитку і розширенню понять геометричної оптики сприяють різні форми позакласної роботи, наприклад, такі як факультативне заняття і конкурсний вечір, методичні матеріали для проведення яких представлені в даній роботі.

Дипломна робота складається з введення, трьох розділів, висновку і списку літератури, що включає 22 найменування.

§1. 1 Коротка історія розвитку оптики.

Оптика – вчення про природу світла, світлових явищах і взаємодії світла з речовиною. І майже вся її історія – це історія пошуку відповіді: що таке світло?

Одна з перших теорій світла – теорія зорових променів – була висунута грецьким філософом Платоном близько 400 р. до н. е. Дана теорія припускала, що з ока виходять промені, які, зустрічаючись з предметами, освітлюють їх і створюють видимість навколишнього світу. Погляди Платона підтримували багато вчених старовин і, зокрема, Евклід (3 в до н. э. ), виходячи з теорії зорових променів, заснував вчення про прямолінійність розповсюдження світла, встановив закон віддзеркалення [1].

У ті ж роки були відкриті наступні факти:

– прямолінійність розповсюдження світла;

– явище віддзеркалення світла і закон віддзеркалення;

– явище заломлення світла;

– фокусуюча дія

1 2 3 4 5 6 7 8

Схожі роботи