КОГНІТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ - МІЖФУНКЦІОНАЛЬНІ ЗВ'ЯЗКИ ЧУТТЄВОГО ДОСВІДУ ТА ВИЩИХ ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКА   7

1.1. Вікові особливості пізнавальних процесів дошкільників. 7

1.2. Психологічна готовність дітей дошкільного віку до навчання  в школі 18

1.3. Особливості розвитку когнітивної сфери дошкільнят. 25

1.3.1. Особливості сприймання дітей дошкільного віку. 26

1.3.2. Особливості динаміки пам'яті дошкільнят. 39

1.3.3. Розвиток мислення дітей шестирічного віку. 50

1.3.4. Міжфункціональні особливості пізнавальних процесів. 70

РОЗДІЛ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ВИЩИХ ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.. 73

2.1. Методи, методика і процедура дослідження. 73

2.2. Аналіз дослідження рівня розвитку вищих психічних функцій. 77

2.2.1. Вікові та індивідуальні особливості розвитку пізнавальних процесів дітей шестирічного віку. 77

2.2.2. Визначення наявності міжфунціонального зв'язку між процесами сприймання, мислення, пам'яті 85

ВИСНОВКИ.. 87

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 89

ДОДАТКИ.. 91

Ціна: 350грн.
Кількість сторінок: 128

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні