Конкурентоспроможність роздрібного торгівельного підприємства (на прикладі ПрАТ «Берегиня»)
План
Вступ. 3
Розділ І. Поняття і суть конкурентоспроможності роздрібного торгівельного підприємства. 4
1.1. Сутність і значення конкурентоспроможності роздрібного торгівельного підприємства. 4
1. 2. Конкурентоспроможність товару та послуг як запорука ефективної діяльності суб’єктів ринку. 8
1. 3. Аналіз конкурентоспроможності і взаємодій в комерційній діяльності торгових підприємств. 17
РоздІл ІІ. Аналіз діяльності роздрібного торгівельного підприємства «Берегиня» 22
2.1 Характеристика торгівельного підприємства «Берегиня». 22
2.2. Закупівельна діяльність підприємства. 23
2.3. Організація проведення і стимулювання збуту товарів. 29
2.4. Шляхи підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів на торгово-виробничому підприємстві «Берегиня». 32
Розділ ІІІ. Проблема підвищення конкурентоспроможності товарів і послуг на ринку. 49
Висновок. 52
Список використаної літератури. 54
Додатки. 55
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.