Культура і якість торговельного обслуговування

Зміст

Вступ. 3

1. Соціально-економічне значення культури торгівлі в умовах ринкових відносин  5

2. Складові культури торгівлі, їх характеристика. 13

3. Елементи культури обслуговування та характеристика основних показників рівня культури торговельного підприємства. 19

4. Аналіз рівня культури  та якості обслуговування населення на торговельному підприємстві 29

5. Заходи щодо підвищення культури та якості торговельного обслуговування населення  34

Висновки та пропозиції 41

Використана література. 43

Ціна: 150грн.
Кількість сторінок: 43

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0673808493, 0978450257 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні