Маркетинг і вибір стратегії

ЗМІСТ

ВСТУП 2

1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ 3

2. ОСНОВНІ СТРАТЕГІЇ 6

2.1 Стратегії зростання 6

2.2 Стратегії скорочення 9

3. ПРОЦЕС СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 11

3.1. Формування стратегічних планів на підприємстві 11

3.2. Стратегічні альтернативи підприємства в умовах переходу до ринкових відносин 13

3.3. Постановка цілей і задач при виборі стратегії з урахуванням дії різних чинників 18

3.4. Облік, аналіз і прогноз зовнішніх чинників при виборі стратегії 21

3.4.1. Ринок 25

3.4.2. Ціни 30

ВИСНОВОК 36

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Ціна: 150грн.
Кількість сторінок: 38

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0673808493, 0978450257 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні