Маркетингова діяльність на прикладі ТОВ Юлія

Зміст

 

Вступ.. 3

Розділ 1.  Маркетинг як системоформуюча функція управління.. 6

1.1. Зміст маркетингової діяльності 6

1.2. Маркетинг як специфічна функція управління. 17

1.3. Організація і контроль маркетингової діяльності на підприємстві 26

Розділ 2. Аналіз діяльності ТОВ „Юлія”. 35

2.1.Загальна характеристика ТОВ „Юлія”. 35

2.2 Аналіз фінансового стану ТОВ „Юлія" 38

2.3 Аналіз обсягу продажу (реалізації) продукції 45

Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ  „Юлія”. 49

3.1. Придбання автомобіля  на умовах лізингової угоди. 49

3.2 Вдосконалення організаційної структури ТОВ „Юлія" 53

3.3 Стимулювання збуту продукції ТОВ „Юлія" 57

3.4 Вплив запропонованих заходів на діяльність ТОВ „Юлія" 59

Висновки.. 65

Список використаної літератури.. 67

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 66

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні