Запрошуємо до співпраці виконавців курсових та дипломних робіт на взаємовигідних умовах.

Маркетингові дослідження на ринку побутової техніки

ЗМІСТ 

ВСТУП

1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ  ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ  РИНКУ ПОБУТОВОЇ  ТЕХНІКИ

1.1 Сутність та класичне розуміння маркетингових досліджень.

1.2 Класифікація маркетингових досліджень.

1.3 Специфіка  ринку побутової техніки.

1.4 Місце та роль маркетингових досліджень ринку побутової техніки для підприємств даної галузі.

2. РЕЗУЛЬТАТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.

ВИСНОВОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Ціна: 150грн.
Кількість сторінок: 31

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0673808493, 0978450257 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні