Методи забезпечення конкурентоспроможності продукції
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Поняття та види конкурентоспроможності 5
2. Параметри та умови, які забезпечують конкурентоспроможність персоналу, підприємства,
продукції 10
3. Показники та оцінка конкурентних можливостей фірми 12
4. Маркетингова діяльність в системі управління конкурентоспроможністю 20
Висновок 26
Література 28
Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 30
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.