Мовно-логічні завдання як засіб розумового і мовного розвитку дітей старшого дошкільного віку
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМОВОГО І МОВНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.. 5
1.1. Характеристика розумового розвитку дітей дошкільного віку в дослідженнях вітчизняних педагогів та психологів. 5
1.2. Основні засади розумового розвитку і розумового виховання дітей дошкільного віку 9
1.3. Мовний розвиток дітей дошкільного віку. 13
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МОВНО-ЛОГІЧНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ЗАСОБУ РОЗУМОВОГО І МОВНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ.. 20
2.1. Методика використання мовно-логічних завдань для формування логічного мислення 20
2.2. Методика вдосконалення мовлення дітей у процесі використання мовно-логічних ігор та вправ. 26
2.3. Експериментальне дослідження та аналіз його результатів. 31
ВИСНОВКИ.. 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 38
ДОДАТКИ.. 40
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.