Мовно-логічні завдання як засіб розумового і мовного розвитку дітей старшого дошкільного віку

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМОВОГО І МОВНОГО  РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.. 5

1.1. Характеристика розумового розвитку дітей дошкільного віку в дослідженнях вітчизняних педагогів та психологів. 5

1.2. Основні засади розумового розвитку і розумового виховання дітей дошкільного віку  9

1.3. Мовний розвиток дітей дошкільного віку. 13

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МОВНО-ЛОГІЧНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ЗАСОБУ РОЗУМОВОГО І МОВНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ.. 20

2.1. Методика використання мовно-логічних завдань для формування логічного мислення  20

2.2. Методика вдосконалення мовлення дітей у процесі використання мовно-логічних ігор та вправ. 26

2.3. Експериментальне дослідження та аналіз його результатів. 31

ВИСНОВКИ.. 36

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 38

ДОДАТКИ.. 40

 

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 44

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні