Запрошуємо до співпраці виконавців курсових та дипломних робіт на взаємовигідних умовах.

Облік і аналіз видатків на прикладі фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві

Зміст  

 

Вступ. 3

1. Загальна характеристика Відділення Фонду СНВ в м. Рівне. 7

2. Формування кошторису доходів і видатків. 13

2.1. Порядок формування доходної та видаткової частини кошторису доходів і видатків  13

2.2. Порядок розгляду і затвердження, загальні вимоги щодо виконання кошторису доходів і видатків. 20

3. Організація обліку доходів і видатків загального фонду кошторису Відділення Фонду СНВ в м. Рівне. 30

3.1. Організація первинного обліку в бюджетних установах. 30

3.2. Організація синтетичного і аналітичного обліку в бюджетних установах. 32

3.3. Облік доходів загального фонду кошторису. 35

3.4. Облік видатків загального фонду кошторису. 39

3.4.1. Облік видатків на оплату праці та нарахувань на заробітну плату. 39

3.4.2. Облік видатків на придбання предметів постачання і матеріалів, оплату послуг з утримання бюджетних установ, комунальних послуг та енергоносіїв, капітальні видатки. 52

3.4.3. Облік видатків на відрядження. 58

3.5 Методика підготовки звітності 61

4. Аналіз виконання загального фонду кошторису доходів і видатків Відділення Фонду СНВ в м. Рівне. 66

4.1. Структурно-динамічний аналіз показників доходів і видатків загального фонду кошторису Відділення Фонду СНВ в м. Рівне. 66

4.2. Аналіз співвідношення касових і фактичних витрат загального фонду кошторису Відділення Фонду СНВ в м. Рівне. 68

4.3 Аналіз дотримання кошторисних призначень витрат загального фонду кошторису Відділення Фонду СНВ в м. Рівне. 69

4.4 Аналіз виконання затверджених асигнувань загального фонду кошторису Відділення Фонду СНВ в м. Рівне. 70

4.5 Параметричний аналіз доходів і видатків загального фонду кошторису Відділення Фонду СНВ  в м. Рівне. 71

4.6. Перспективний аналіз виконання кошторису доходів і видатків. 76

5. Організація автоматизації обліку Відділення Фонду СНВ в м. Рівне. 78

6. Шляхи вдосконалення обліку доходів і видатків. 90

7. Організація контрольно-ревізійної роботи в Відділення Фонду СНВ в м. Рівне. 96

7.1. Планування ревізій та перевірок в організаціях та установах бюджетної сфери  96

7.2.  Контроль за плануванням видатків на утримання Відділення Фонду СНВ в м. Рівне  100

7.3. Завдання та організація ревізії фінансово-господарської діяльності Відділення Фонду СНВ в м. Рівне. 102

7.3.1. Контроль роботи Відділення Фонду СНВ в м. Рівне по складанню і виконанню бюджету. 103

7.3.2. Контроль роботи Відділення Фонду СНВ в м. Рівне по забезпеченню надходження збору та інших коштів. 105

7.3.3. Контроль правильності витрачання коштів Відділення Фонду СНВ в м. Рівне 106

7.4. Ревізія виконання кошторису видатків на утримання апарату Відділення Фонду СНВ в м. Рівне 108

7.4.1. Ревізія касових і банківських операцій. 108

7.4.2. Ревізія правильності витрачання коштів на виплату заробітної плати. 110

Ціна: 350грн.
Кількість сторінок: 140
1 2

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0673808493, 0978450257 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні