Організація продажу продовольчих і непродовольчих товарів на торговому підприємстві

Зміст

Вступ. 3

Розділ 1. Теоретична характеристика організації продажу продовольчих товарів  5

1.1. Принципи та функції продажу товарів. 5

1.2. Методика організації продажу товарів у роздрібній торгівлі 15

1.3. Дослідження поведінки покупців. 18

1.4. Методи активізації продажу товарів. 26

Розділ 2. Організація продажу товарів на прикладі торгового підприємства „Вест Лайн”  30

2.1. Характеристика торгового підприємства "Вест Лайн". 30

2.2. Аналіз організації продажу товарів на підприємстві „Вест Лайн”. 31

2.3. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту. 33

2.4. Шляхи поліпшення діяльності торгового підприємства. 36

Висновки та пропозиції 39

Список використаної літератури. 41

Додатки. 43

 

Ціна: 150грн.
Кількість сторінок: 46

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні