Особливості організації маркетингової діяльності на підприємстві на прикладі ТзОВ туристичне агентство «Сатурн»

ЗМІСТ

 

Вступ. 3

Розділ І. Теоретичні аспекти маркетингового забезпечення ефективності діяльності підприємства. 6

1.1. Поняття маркетингу та маркетингової діяльності.. 6

1.2. Організація маркетингової діяльності на підприємстві.. 9

1.3. Маркетингове дослідження ринку та контроль маркетингової  діяльності.  17

1.4. Управління маркетинговою діяльністю.. 26

Розділ ІІ. Маркетинговий аналіз ефективності діяльності підприємства ТзОВ «Сатурн». 35

2.1. Загальна характеристика підприємства.. 35

2.2. Аналіз фінансового стану ТзОВ “Сатурн”.. 38

2.3. Аналіз маркетингової діяльності 56

2.4. Аналіз управління конкурентоспроможністю продукції на ТзОВ ,,Сатурн”   61

2.5. Охорона праці на ТзОВ „Cатурн”.. 64

2.5.1.Основні завдання служби охорони праці ТзОВ„Сатурн”. 64

2.5.2. Організація Служби охорони праці на ТзОВ„Сатурн”. 67

2.5.3. Характеристики умов та безпеки праці на ТзОВ „Сатурн”. 69

2.6. Шляхи вдосконалення організації маркетингу на ТзОВ «Сатурн».. 72

Висновки. 80

Список використаних джерел. 82

Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 82

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні