Особливості відображення образу корпорації Apple в електронних медіа США і в Україні

ЗМІСТ

 

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи дослідження та розробки іміджу компанії  6

1.1. Теоретичні основи дослідження процесів формування іміджу учасників МВ    6

1.2. Методологічні засади аналізу ефективності розробки або розбудови іміджу ТНК 19

Висновки до першого розділу 34

РОЗДІЛ 2. Аналіз іміджу корпорації apple в електронних ЗМІ Сша та в Україні 37

2.1. Компанія Apple. Історія та формування корпоративного іміджу 37

2.2. Імідж компанії Apple в електронних ЗМІ 60

Висновки до другого розділу 73

РОЗДІЛ 3. Опис компанії navigator 75

3.1. Опис компанії та її відображення в українських ЗМІ 75

3.2. Системний аналіз іміджу компанії на «Navigator» 78

Висновки до третього розділу 83

ВИСНОВКИ 85

ДОДАТКИ 87

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93

 

Ціна: 450грн.
Кількість сторінок: 96

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні