Створення єдиного образу з допомогою видовищної зачіски та макіяжу

ПЛАН

1. Вступ. Загальна характеристика зачісок

2. Характеристика даного образу

3. Підготовка робочого місця і утримання його під час роботи

4. Технологічний процес виконання роботи

5. Устаткування, інструменти та пристосування, що застосовуються при виконанні даної роботи

6. Матеріали, що застосовуються при виконанні даної роботи, необхідна кількість матеріалів на одиницю роботи

7. Техніка безпеки при виконанні даної роботи

8. Зображення (кольорова фотографія 13х18) даної моделі в двох

  поворотах

9. Сучасні досягнення в даній галузі

10 Інструкційна карта по виконанню даної роботи

Список використаної літератури

 

1. Вступ

Перукарське мистецтво витікає з глибокої давнини. До цього часу точно не встановлено, коли воно зародилось. Відомо, що ще 2-3 тисячі років до н. е. людям було властиво прикрашати свою зовнішність зачісками і чим вищою ставала культура народу, тим більшу різноманітність набували зачіски.

Зачіску прийнято вважати фігурну укладку, завивку або стрижку волосся, зазвичай в поєднанні з квітів, пір’їв

Зачіска створюється із натурального та штучного волосся (буклі, шиньйони, коси, перуки). Вона поєднується не тільки з костюмом, але і з косметикою, у чоловіків – в поєднанні з вусами та бородою.

В залежності від призначення зачіски умовно поділяються на дві категорії: побутові та видовищні.

Побутові зачіски (сучасні) в свою чергу поділяються на щоденні і святкові. Далі ці зачіски можна розділити на підгрупи в залежності від використання в різний час і в різному середовищі: вдень, ввечері, в приміщенні (дома, в театрі, на роботі), на вулиці та ін.

Видовищні зачіски в залежності від виду та жанру видовищного мистецтва можуть використовуватися в театрі, в цирку, а також можуть являтися частиною карнавально-маскарадного костюму. У всіх випадках вони мають чітко виражений цільовий напрямок, вони підкреслено характерні, так як повинні давати найбільш повне уявлення про художній образ і дуже часто виявляються тісно пов’язані з тією чи іншою „сценічною маскою”.  

Видовищними являються і конкурсні моделі, які поділяються на щоденні, вечірні та художні (фантазійні). Кожен із цих видів конкретно визначається умовами конкурсу.

Будь-яка зачіска, яка представлена на конкурсі, повинна являти собою новий за видом, формою, силуетом і деталями образ. Тому одяг в певній мірі підбирається під зачіску, адже необхідно представити саме модель зачіски. Манекенниці, які демонструють модель, повинні пристосуватися до моделі, щоб краще виразити художній зміст, який виражається зачіскою. З цією ціллю використовується грим.

Однією із важливих характеристик форми зачіски є властивий даній формі образний зміст. Дійсно, навіть не причесана, не брита, нестрижена людина з довгим волоссям несе певний образ ( "дикуна", „хіппі”, „відьми”), зачіска визначеної форми, створена засобами перукарської техніки (із врахуванням типу одягу, часу і місця використання) ще в більшій мірі слугує означенням того чи іншого художнього образу.
2. Опис даного образу

ВЛАД ДРАКУЛА

Справжній граф Дракула (Влад

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні