Запрошуємо до співпраці виконавців курсових та дипломних робіт на взаємовигідних умовах.

Принципи логістики в управлінні постачанням

Принципи логістики в управлінні постачанням 

Для сучасних компаній питання ефективного управління постачанням стають все більш актуальними. Удосконалюватися цей процес може лише в умовах посилення логістичної інтеграції і скоординованої взаємодії як із зовнішніми партнерами, так і між різними підрозділами усередині підприємства.

Щоб детально розібратися з логістичним управлінням, звернемося до поняття "Логістика постачання". Багато авторів і до цього дня використовують замість нього термін "логістика закупівель", що, на наш погляд, не зовсім правильно, оскільки поняття "Логістика постачання" набагато ширше. Це напрям логістики охоплює не тільки управління процесами окремих закупівель, але і всю систему постачання підприємства. А значить, обов'язково включає взаємодію з постачальниками, ухвалення стратегічних рішень (проводити або купувати), управління якістю в системі постачання і розвиток внутрішньої інтеграції з іншими підрозділами компанії.

Новий тип взаємодії

У роботі відділу постачання будь-якої компанії можна виділити наступні аспекти: · планування і організація логістичного циклу закупівель;

  • налагодження відносин з постачальниками з метою підвищення надійності і ефективності процесу постачання;
  • координація взаємодії підрозділів щоб уникнути непродуктивних витрат при забезпеченні потреб виробництва;
  • логістичне управління системою постачання підприємства.

Логістика як концепція управління потоками зиждется на певних принципах, реалізація яких у сфері забезпечення припускає модифікацію традиційних і освоєння нових функцій, не використовуваних в постачанні при традиційному управлінні. Зрозуміло, що подібне розширення функціональної сфери постачання відіб'ється і на взаємозв'язках підсистеми постачання з іншими підсистемами компанії.

Впровадження логістики в систему управління приводить до "розмивання" меж між функціональними областями підприємства, а також повноваженнями і обов'язками відділів

Зв'язано це з реалізацією принципів крізного управління матеріальним потоком і його якістю, проведенням загального обліку з метою мінімізації витрат, інтеграцією і координацією дій різних підрозділів.

Сумістивши функції логістики і постачання, ми зможемо істотно підвищити ефективність аналізу альтернативних варіантів закупівель, вироблюваного з метою виявлення або запобігання непродуктивним витратам. Звичайно, для цього потрібно буде отримувати докладнішу інформацію від суміжних підрозділів і відстежувати зміни характеру традиційних взаємозв'язків між ними, що дозволить створити загальні зони функціонування і контролю підсистем. Порівняння малюнків 1 і 2 дозволяє зрозуміти, в чому полягає основна відмінність у взаємодії традиційної і логістичної підсистеми постачання з іншими підрозділами.

Шість ступенів постачання

Цикл закупівлі складається з шести послідовних етапів. Спробуємо зрозуміти, що привносить в структуру і зміст кожного етапу реалізація принципів логістики.

Аналіз потреби і термінів закупівель В логістичному циклі при визначенні потреби постачання аналізується запрошувана кількість товару на предмет обгрунтованості запиту. В даному випадку відділ постачання переслідує:

  • корпоративні інтереси, які полягають в недопущенні як непродуктивних витрат на завищені потреби, так і виникнення дефіциту при помилково занижених потребах;
  • власні внутрішні інтереси, адже і у разі виявлення незатребуваних залишків, і при виникненні дефіциту відповідальність за стан запасів лежить на відділі постачання.

Не менш важливим є аналіз термінів закупівель на предмет можливої консолідації різних партій постачань, що дозволило б скоротити витрати на транспортування. Проте на практиці це безпосередньо пов'язано з коректуванням виробничих графіків,

1 2 3 4 5

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні