Психологічні та соціально-економічні передумови реклами

Зміст 

Вступ.. 3

Розділ І. Соціально-економічні передумови реклами.. 5

1.1. Загальна модель рекламного процесу. 5

1.2. Реклама і вивчення поведінки покупця. 11

Розділ 2. Психологічні основи реклами.. 17

2.1.Психологічний механізм впливу реклами. 17

2.2. Психологічні прийоми в рекламній діяльності 21

2.3. 3агальні психологічні вимоги до рекламних засобів. 25

2.4. Психологічна ефективність реклами та її визначення. 32

Висновок.. 35

Список використаної літератури. 38

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 38

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні