Розробка стратегії підприємства (ВАТ«Концерн Галнафтогаз»)

ЗМІСТ


ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАНОГО ОБ'ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ   4

1.1. Загальна характеристика. 4

1.2. Види діяльності 18

1.3. Місії та цілі об'єкта дослідження. 26

РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВАТ«Концерн Галнафтогаз». 29

2.1. Аналіз політико-правового середовища. 29

2.2. Аналіз економічного середовища. 30

2.3. Аналіз науково-технічного середовища. 31

РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРЯМОГО ВПЛИВУ   32

3.1. Оцінка впливу споживачів. 32

3.2. Оцінка партнерів. 34

РОЗДІЛ 4. ДІАГНОСТИКА ВНУТРІШНОЬГО СЕРЕДОВИЩА.. 37

4.1. Оцінка діючих стратегій. 37

4.2. Визначення сильних і слабких сторін підприємства. 41

ВИСНОВОК.. 44

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 46

Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 45

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні