SWOT-аналіз середовища підприємства ЮК-ПАРТНЕР

ЗМІСТ

 

ЗМІСТ. 1

1. Характеристика підприємства. 2

2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства. 4

3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства. 8

Висновок. 10

Додатки. 11


1. Характеристика підприємства

 

Фірма "ЮК-ПАРТНЕР" створена у квітні 1993 року у формі закритого акціонерного товариства. Основний вид діяльності – торгівля канцелярським  товарами, офісним устаткуванням та витратними матеріалами для оргтехніки. Загальна кількість працюючих 285 чол.

Фірма має  більш як 1500 клієнтів. От деякі з них:

Юридична адреса: м. Житомир, вул

. Промислова, 39

Організаційна  структура управління ТОВ „ЮК-ПАРТНЕР”

 

                   
  
 
   
    
     
 
 
 
  

Менеджер (управляючий підприємством)

 
   

Відділ бух. обліку

 
 
 
   
   
 
 
  
 
   
 
   
 
 

Шофери, експедитори

 
 

Робітники складу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Метою діяльності підприємства, як і будь-якого комерційного, є одержання прибутків від господарської діяльності і задоволення загальнодержавних інтересів місцевих органів влади і громадськості, власників товариства і наймати працівників в рамках чинного законодавства.

Підприємство в своїй діяльності керується наступними нормативними актами:

  1. Господарський та Цивільний кодекси;
  2. Закони України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, „Про систему оподаткування”, Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами і державними цільовими фондами”, „Про оплату праці”, „Про збір на обов’язкове соціальне страхування”, „Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування”.

Підприємство діє на основі Статуту (див. Додатки), тобто певного набору правил, які регулюють його діяльність, взаємовідносини з іншими господарюючими суб’єктами. Статут Відповідає основним положенням закону України про підприємства і затверджений власником підприємства.


2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства

 

Фірма „ЮК-ПАРТНЕР” реалізовує близько 500 найменувань різних канцелярських і паперово-білових виробів, при цьому також надає послуги по доставці.

Найменування груп товарів:

Папір:

  • Папір для ксерокса
  • Папір для письма
  • Кольоровий папір
  • Папір для факсу
  • Папір для принтерів з перфорацією
  • Папір високої щільності

Вироби з папера:

  • Папки
  • Швидкозшивачі
  • Папір для запису з липким шаром
  • Блокноти, книжки для запису
  • Зошити

Дрібна канцелярія:

  • Коригувальні засоби
  • Клей, клейка стрічка, олівці
  • Ножиці, ножі, степлери,
  • Папки з пластику
  • Ручки, олівці, маркери, фломастери,
  • Фарби, туш,

Офісне устаткування:

  • Лотки, нагромаджувачі
  • Офісні меблі
  • Підкладки для листа
  • Папірознищувальні машини
  • Різаки
  • Палітурні машини
  • Полки, підставки, стелажі
  • Калькулятори
  • Штампи

Видаткові матеріали для оргтехніки:

  • Картриджі для принтерів
  • Дискети

Територіальний ринок. Товар реалізовується в межах міста Житомира та Житомирської області.

Обґрунтування вибору діяльності фірми. Даний вид діяльності дозволяє при незначних вкладеннях у рекламу отримувати максимальний прибуток, тому що ці види продукції є на ринку м. Києва не новими і з сторони підприємства не потрібно додаткових зусиль для їх просування. Більшість із пропонованих товарів, у силу своєї специфіки, орієнтовані на дрібні фірми і підприємства і є, як правило, для багатьох з них видатковими матеріалами, тобто потреба в такого роду товарах ніколи не падає, а навіть з розвитком цих підприємств і появою нових фірм, неухильно зростає.

Таблиця 8

Аналіз маркетингового середовища.

 

Макросередовище

 

 

Фактори і суб’єкти

1 2 3 4 5

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні