Соціальна реклама

Соціальна реклама  

 Соціальна реклама — інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку.

Основні напрямки соціальної реклами, які пропонуються до розробки та втілення в життя:

  • соціальна реклама здорового способу життя (пропаганда життя без паління, проти вживання алкоголю, наркотичних чи психотропних речовин, пропаганда спортивного способу життя та ін. );
  • соціальна реклама охорони здоров’я (профілактика тютюнопаління, профілактика алкоголізму та зловживання алкоголем, профілактика наркоманії, профілактика СНІДу та хвороб, які передаються статевим шляхом);
  • соціальна реклама охорони природи, збереження енергоресурсів, питання регіональної екології;
  • соціальна реклама право- та законослухняності населення як моделі поведінки (інформування населення про наявні політичні, економічні, культурні, соціальні та інші права, гарантії та можливості, пропаганда громадянської гідності, профілактика правопорушень, пропаганда соціального захисту та безпеки населення);
  • реклама соціальної служби та інших подібних закладів (реклама закладів, а також реклама послуг, які надає дана установа).

З врахуванням цілей, котрі ставить соціальна служба перед власною рекламною діяльністю, використовуються наступні види соціальної реклами:

  • Іміджева соціальна реклама;
  • стимулююча соціальна реклама;
  • соціальна реклама стабільності.

 Імідж-реклама призначена для того, щоб створити сприятливий образ даної соціальної служби, котра таким чином перетворюється у фрагмент реальності, втілений у виразній, добре запам'ятовуваній, часто символічній формі. Крім цього, іміджева соціальна реклама покликана ознайомити потенційних абонентів з характером допомоги, яку надає служба, а також перевагами, що виникають у результаті звернення по допомогу в соціальну службу і консультування в ній зі спеціалістами. Найбільш ефективними для імідж-реклами є такі форми представлення рекламної інформації:

а) рекламні телевізійні ролики; 

б) рекламні оголошення;

в) реклама в популярних газетах і журналах;

г) благодійні акції.

 Стимулююча реклама активізує звернення потенційних абонентів

Її спрямованість визначається типовими категоріями тих, хто звертається. Цей вид реклами носить диференційований характер та вимагає можливо більш точного визначення типів потенційних абонентів, щоб, описавши їх стан, запропонувати конкретну та зрозумілу допомогу. Стимулююча реклама особливо корисна для популяризації спеціальних ліній допомоги, існуючих у рамках соціальної служби: для пристарілих, для дітей, для ВІЛ-інфікованих і т. д. Вона передбачає відбір видань, доступних для можливих абонентів та популярних серед них, місця та часу публікації, а також повторюваність стимулюючих рекламних повідомлень через регулярні проміжки часу.

 Нарешті, з допомогою реклами стабільності періодично закріплюються досягнені результати. Даний вид реклами проводиться у вигляді публікації статей про діяльність соціальних служб у друкованих виданнях (прихована реклама), у вигляді участі в різноманітних представницьких зборах (семінарах, конференціях, конгресах), у вигляді складання проспектів з інформацією-звітом про результати річної (або більш тривалої) роботи соціальної служби та розсилання інформації зацікавленим особам та організаціям – спонсорам чи партнерам у сфері соціальної допомоги.

 Кожна з форм соціальної реклами має свої переваги та особливості, залежно від цілей та завдань, які ставить перед рекламною кампанією соціальна служба. Серед форм соціальної реклами у соціальній сфері виділяють пресу (газети, журнали), телебачення, радіо, рекламу в суспільних місцях,

1 2 3

Схожі роботи