Становлення особистості майбутнього вчителя як суб’єкта життєтворчості
Зміст
ВСТУП.. 4
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК СУБ’ЄКТА ЖИТТЄТВОРЧОСТІ 9
1.1. Життєтворчість особистості як психологічний феномен. 9
1.2. Психологічні складові становлення особистості майбутнього вчителя як суб’єкта життєтворчості 19
1.3. Особливості формування життєвої компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки. 28
ВИСНОВКИ ДО I РОЗДІЛУ.. 38
РОЗДІЛ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ.. 40
2.1 Методика, організація та процедура дослідження. 40
2.2 Аналіз та інтерпретація отриманих результатів. 48
ВИСНОВКИ ДО ІІ РОЗДІЛУ.. 58
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОГРАМА ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ.. 60
3.1. Зміст та організація психокорекційної роботи. 60
3.2 Аналіз та інтерпретація отриманих результатів. 74
ВИСНОВКИ ДО ІІІ РОЗДІЛУ.. 80
ВИСНОВКИ.. 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 84
ДОДАТКИ.. 90
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.