Сучасний стан журналістики США

План
Сучасний стан журналістики США 3Друкарські ЗМІ 5Радіо 6Телебачення 8Комунікації 11Використана література 15 Сучасний стан журналістики СШАСучасні американські мас-медіа справляють враження процвітання. Це виявляється перш за все в їх нескінченній множині і різноманітності і, можливо в ще більшому ступені, в їх справжній суспільній всемогутності. Могутня сила американських ЗМІ як «четвертій владі», що здійснює невсипущий контроль над державною владою, демонструється буквально щоденно, принаймні з часів «Уотергейту», коли політичні викриття в американських мас-медіа, перш за все в газетній пресі першої половини 1970 років, привели до звільнення від посади президента Никсона, хоча той протягом тривалого часу категорично відкидав ці викриття як «наклеп». Велику роль в імпічменті президента клінтона також зіграли засоби масової інформації країни. ЗМІ США повсякденно підтверджують на ділі сталий в країні погляд на них як на невсипущого вартового суспільної демократії, що бачить у вірному служінні суспільству свій вищий борг, свій щонайперший і постійний обов'язок. «Зобов'язання кожної газети по відношенню до суспільства полягають в тому, щоб прагнути до чесної і доступної подачі новин і сміливого виразу редакційної думки на підтримку фундаментальних принципів людської свободи і соціального прогресу», – писали М. і Э. Емері, і ці їх слова застосовні до будь-якого американського засобу масової інформації[1]. Преса країни, включаючи електронну, прагне до виявлення і постановки найбільш важливих і актуальних питань суспільного життя, висуваючи їх і рекомендуючи до порядку денного суспільства. ЗМІ постійно прагнуть при цьому, як до своєї вищої місії, до створення і підтримки в країні атмосфери плюралізму думок і в ім'я збереження цієї вищої засади демократії здійснюють захист права американців на політичне інакомислення, на існування політичної опозиції. Звичайно, неправомірно було б говорити про суцільну ейфорію в американському суспільстві з приводу положення і функціонування засобів масової інформації як друкарських, так і аудіовізуальних

Більш того, постійно росте недовіра до ЗМІ з боку аудиторії. Такі висококомпетентні експерти, як Би. Багдікян, убачають пряму загрозу плюралізму, а отже, і самим засадам демократії в наростаючому, як сніжний кому, процесі концентрації мас-медіа, що нині знаходяться в руках і без того вузького, але такого, що все більш звужується на очах громадянства, якими в першу чергу рухає турбота про збереження і примноження свого багатства, але ніяк не про демократію і захист життєво важливих інтересів всього суспільства. У застереженнях, що лунають час від часу, все голосніше звучить неприхована тривога. Виражають незадоволення багатьма сторонами діяльності мас-медіа як що роблять все більш негативний вплив не тільки на саму журналістику, але і на все суспільство. Це стосується в першу чергу якості сьогоднішнього американського журналізму з морально-етичної точки зору. Більш того, стало майже звичайною справою говорити про «кризу» як всієї системи ЗМІ, так і окремих мас-медіа – і це на тлі зовнішнього загального розквіту друку, радіо і телебачення, комп'ютерних мереж, що само по собі вже може показатися упередженістю і несправедливістю. Проте всі ці явища і тенденції підтверджені як результатами наукових досліджень, так і самою повсякденною практикою. Джон В. Павлик з Державного університету Сан Дієго в своїй книзі «Нова медіа-техніка: Культурні і комерційні перспективи», що вийшла в світ в 1996 році, глибоко аналізує технологічні нововведення і їх вплив на засоби масової інформації, простежує подальші шляхи і перспективи розвитку мас-медіа. Зокрема, він відзначає, що

1 2 3 4 5 6

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні