Теорія і практика організації сугестопедичного навчання школярів в 10-11 класах у процесі вивчення української мови
План
Вступ. 3
Розділ І. Теоретичні основи сугестопедагогічних підходів до навчання школярів. 7
1.1. Місце і роль навчальних методів у дидактичних системах. 7
1.2. Сугестивні методи навчання як психолого-педагогічна проблема. 11
1.3. Історична обмеженість гіпнопедичних методів навчання. 15
1.4. Релаксопедичні навчальні методи – черговий етап розвитку сугестопедагогіки. 19
1.5. Сугестопедичний навчальний метод і його модифікації. 23
Висновки до І розділу. 35
Розділ ІІ. Використання релаксопедичного та сугестопедичного навчальних методів у процесі вивчення української мови. 37
2.1. Цілепокладання сугестивних методів навчання у світі назрілих завдань освіти. 37
2.2. Підготовка та організація експериментального апробування сугестивних методів навчання на уроках української мови. 49
2.2.1. Використання релаксопедичного методу у вивченні теми „Стилістичні засоби української мови”. 55
2.2.2. Сугестопедичне вивчення теми „Стилістичні засоби української мови”. 59
2.3. Кількісний та якісний результат експерименту. 68
2.4. Методичні рекомендації бази досліду. 73
Висновки до ІІ розділу. 76
Загальні висновки. 79
Список використаних джерел. 82
Додатки. 90
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.