УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ‘‘СКІФИ’’
ЗМІСТ
ВСТУП.. 4
1. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ ЯК ФАКТОР ЕФЕКТИВНОЇ ЗОВНІШНЬОЕКНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.. 7
1.1 Сутність понять ‘‘маркетинг’’, ‘‘управління маркетингом’’, маркетинг на зовнішніх ринках. 7
1.2 Види та інструменти маркетингу. 11
1.3 Правові, організаційні, психологічні й економічні аспекти управління маркетингом на зовнішніх ринках. 18
1.4 Фактори, що впливають на управління маркетингом на зовнішніх ринках. 23
1.5 Оцінка ефективності управління маркетингом. 24
Висновок до 1-го розділу. 27
2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ ПП ‘‘СКІФИ’’ 29
2.1 Загальна характеристика підприємства. 29
2.2 Організація управління. 31
2.3 Охорона праці на підприємстві 34
2.4 Фінансово-економічний аналізі діяльності підприємства. 35
2.5 Характеристика управління маркетингом. 41
2.5.1 Кадрове забезпечення управління маркетингом. 41
2.5.2 Матеріально-технічне забезпечення управління маркетингом. 44
2.5.3 Аналіз зовнішньоекономічної діяльності ПП ‘‘Скіфи’’ 45
2.5.4 Маркетингові дослідження на підприємстві 47
2.5.5 Аналіз товарного асортименту ПП ‘‘Скіфи’’ 51
2.5.6 Характеристика рекламної кампанії 53
2.5.7 Характеристика інших засобів просування товарів на зовнішній ринок. 55
2.5.8 Оцінка витрат на управління маркетингом. 57
2.5.9 Системно-функціональний аналіз одного з видів робіт пов’язаних з управління маркетингом. 58
2.5.10 Оцінка ефективності управління маркетингом. 59
2.6 Митне оформлення та декларування легкового автомобіля. 62
Висновок до 2-го розділу. 72
3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ‘‘СКІФИ’’ ТА ОБГРУНТУВАННЯ ЇХ НА ДОЦІЛЬНОСТІ 74
3.1 Узагальнення недоліків управління маркетингом на зовнішніх ринках ПП ‘‘Скіфи’’ 74
3.2 Підвищення кваліфікації персоналу. 76
3.3 Покращення програмно-інформаційного забезпечення процесу управління маркетингом. 79
3.4 Покращення маркетингових досліджень. 82
3.5 Покращення рекламної кампанії та інших методів просування товарів на ринок 87
3.6 Календарний графік проведення заходів. 87
3.7 Економічна ефективність запропонованих заходів. 87
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ. 88
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.