Управління товарної номенклатурою та асортиментом продукції (на прикладі ПП Ентер)
Зміст
Вступ. 3
1. Місце та роль маркетингу в управлінні асортиментом та номенклатурою продукції 6
1.1 Значення та цілі маркетингу в діяльності підприємств. 6
1.2. Сучасна концепція маркетингу та її застосування. 9
1.3. Вивчення сегментів ринку – визначення необхідної номенклатури продукції 13
1.4. Поняття асортименту продукції та її взаємозв’язок з потребою споживача 19
1.5. Основні напрямки підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів. 23
2. Аналіз комп’ютерних фірм, присутніх на ринку Рівного. 27
2.1. Товарна політика ПП ”Ентер”. 34
2.1.1 Загальна характристика ПП ”Ентер”. 34
2.2. Характеристика споживачів. 37
2.2.1. Роздрібні споживачі 37
2.2.2. Підприємці 38
2.3. Вивчення номенклатури та товарного асортименту. 39
2.4. Конкурентноспроможність. 41
2.5 Економічне обґрунтування заходів з підвищення ефективності товарної політики 47
Висновок. 51
Використана література. 53
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.