Управління збутом товарів на оптовому підприємстві роботу виконано за матеріалами Північ–Центр Лтд
Зміст
Вступ. 3
1. Поняття збутової політики підприємства. 6
2. Характеристика торговельного підприємства. 12
3. Вибір каналу збуту. 16
4. Комунікаційна політика у здійсненні збутової діяльності 19
5. Планування збуту товарів. 25
6. Організація та управління оперативно-збутовою роботою на підприємстві 30
Висновки і пропозиції 34
Література. 36
Ціна: 300грн.
Кількість сторінок: 35
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.