Вдосконалення маркетингової діяльності ПП РКА “Бюро МарТ” через використання інформаційно-комп’ютерних технологій

ЗМІСТ

Вступ. 5

Розділ 1. Реалізація маркетингових задач засобами рекламних агенств. 8

1.1. Основні засоби поширення реклами засобами рекламної агенції 8

1.2. Завдання рекламної діяльності рекламно-консалтингової агенції „Бюро МарТ”  29

Розділ 2. Інформаційна технологія розв’язання задач з маркетингової діяльності в ПП ”Рекламно-консалтинговій агенції ”Бюро МарТ”. 31

2.1. Загальна характеристика рекламної діяльності ПП ”Рекламно-консалтингової агенції ”Бюро МарТ”. 31

2.2. Характеристика роботи автоматизованого робочого місця (АРМ) в системі маркетингової діяльності рекламної агенції 36

2.3. Характеристика функціональної інформаційної підсистеми “Реклама” в маркетинговій діяльності агенції 40

Розділ 3. Система інформаційного забезпечення служби маркетингу агенції 44

3.1. Структура і зміст інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в рекламній агенції 44

3.2. Аналіз і дослідження даних служби маркетингу ПП Рекламно-консалтингової агенції „Бюро МарТ”. 51

Висновки. 59

Література. 64

Додаток 1. 69

Додаток  2. 70

Ціна: 450грн.
Кількість сторінок: 68

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні