Вдосконалення маркетингової діяльності ПП РКА “Бюро МарТ” через використання інформаційно-комп’ютерних технологій
ЗМІСТ
Вступ. 5
Розділ 1. Реалізація маркетингових задач засобами рекламних агенств. 8
1.1. Основні засоби поширення реклами засобами рекламної агенції 8
1.2. Завдання рекламної діяльності рекламно-консалтингової агенції „Бюро МарТ” 29
Розділ 2. Інформаційна технологія розв’язання задач з маркетингової діяльності в ПП ”Рекламно-консалтинговій агенції ”Бюро МарТ”. 31
2.1. Загальна характеристика рекламної діяльності ПП ”Рекламно-консалтингової агенції ”Бюро МарТ”. 31
2.2. Характеристика роботи автоматизованого робочого місця (АРМ) в системі маркетингової діяльності рекламної агенції 36
2.3. Характеристика функціональної інформаційної підсистеми “Реклама” в маркетинговій діяльності агенції 40
Розділ 3. Система інформаційного забезпечення служби маркетингу агенції 44
3.1. Структура і зміст інформаційного забезпечення маркетингової діяльності в рекламній агенції 44
3.2. Аналіз і дослідження даних служби маркетингу ПП Рекламно-консалтингової агенції „Бюро МарТ”. 51
Висновки. 59
Література. 64
Додаток 1. 69
Додаток 2. 70
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.