Виховання ціннісного ставлення особистості до дня Святого Валентина

Виховання ціннісного ставлення особистості до дня Святого Валентина

 

Тема. Свято Валентина.

 

Мета. Виявити вміння дітей в оформленні святкової класної кімнати, вчити працювати колективно; ознайомити з історією виникнення свята; розвивати в дітей почуття любові до матерів, сестер, взагалі жінок як берегинь роду, інтерес до знань; виховати у дітей почуття поваги та взаєморозуміння до друзів, сприяти формуванню між учнями дружніх стосунків та почуття взаємодопомоги.

 

Обладнання:  кульки, торт, сердечка, картки із побажаннями, магнітофон, тарілки, яблука.

Хід заняття

Зал святково прикрашений квітами і повітряними кульками. На центральній стіні – велике серце (можна виготовити з дроту і обплести штучними квітами). У середині серця – дві ляльки – хлопчик і дівчинка в українських національних костюмах.

Звучить вальс Й. Штрауса у виконанні симфонічного оркестру (грамзапис) або будь-який музичний твір. Діти заходять парами: дві колонки рухаються вздовж бокових стін, утворюють одну колону біля центральної стіни. Йдуть вперед на глядача і знову розходяться до бокових стін та сідають на стільчики.

Ведучий. Діти, ви вже мабуть чули такі слова: День закоханих, свято Валентина? (Діти відповідають).

Колись дуже давно у Римській імперії жив молодий єпископ Валентин, який, незважаючи на заборону, вінчав закоханих, і за це поплатився власним життям. Його стратили, а день його смерті відтоді вважають Днем закоханих. У нашій країні цей день почали святкувати відносно недавно. А як ви думаєте, коли його в нас не святкували, то що, і закоханих тоді не було?

Діти. Були!

Ведучий. А звідки ви знаєте?

Діти. З казок, пісень, приказок.

Ведучий. А хто такі закохані? І що таке кохання?

Діти відповідають. Відповіді дуже різні І тому бажано, щоб ведучий коментував їх, був кмітливим і винахідливим.

Ведучий. Так, виявляється, ви вже багато знаєте про кохання. І, мабуть, всі погодяться, що кохання – найголовніше почуття на світі, тому що без кохання не було б життя. Якби ваші бабусі і дідусі у свій час не закохалися і не одружилися, то що б тоді сталося?

Діти відповідають

Ведучий. Так! Не народилися б ваші тата й мами, без них не було б і вас! Але, на щастя, всі у свій час закохувались. І наше з вами існування – найкращий доказ того, що кохання існує. Воно завжди було і буде – вічний невпинний потік життя. Ви вже розповідали, що довідались про кохання із казок. А з яких казок?

Діти відповідають.

Ведучий. А з яких пісень ви почули про кохання? Хай мами і тата нам допоможуть.

Проводиться конкурс «Пісні про кохання».

Ведучий. Усі народи в усі часи складали пісні про кохання. І навіть якщо така пісня звучить на незнайомій нам мові, ми її розуміємо, тому що мова кохання – це мова серця, а мова сердець не потре6бує перекладу.

Ведучий. Наші дівчатка хочуть заспівати ще одну жартівливу пісеньку.

Інсценівка піцсні „Грицю до роботи”

Пісня закінчується словами: „Грицю, Грицю, до Ганнусі”

Діти. Грицю, Грицю, до Ганнусі!

Гриць. Зараз, зараз, уберуся!

Ведуча. Бачите, як кохання змінює людину! Сподобалася Грицю Ганнуся – вів відразу зліз з лежанки і побіг. Як ви думаєте, куди?

Діти. До Ганнусі!

Ведучий. Так. А куди саме? Де в давнину молодь зустрічалася, коли ще не було дискотек?

Діти. На вечорницях!

Ведуча. Ось і наші хлопчики теж дуже туди поспішають. Побачимо, хто з них спритніший.

Проводиться гра «Грицики». Дві дівчинки сидять на стільчиках. Біля протилежної стіни залу – два хлопчики, які повинні наввипередки одягти

1 2 3

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні