Виховні та розвиваючі функції ігрових технологій та їх соціально-педагогічне значення у виховному процесі
Зміст
Вступ. 3
Розділ І. Походження та соціально-педагогічне значення гри. 7
1.1. Теорії походження гри. 7
1.2. Виховні і розвиваючі функції гри. 12
1.3. Види ігор та їх класифікація. 26
Розділ ІІ. Основні підходи соціального педагога до організації ігрових технологій 38
2.1. Психолого-педагогічні умови організації дитячих ігор. 38
2.2. Організаційна основа проведення дитячих ігор. 54
2.3. Ігрові технології як засіб просвітницької роботи соціального педагога з сім’єю 66
2.4. Ігрова терапія як основний напрям психокорекції дітей з особливими проблемами 75
Висновки. 80
Література. 84
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.