Запрошуємо до співпраці виконавців курсових та дипломних робіт на взаємовигідних умовах.

Використання сучасних інформаційних технологій у туристичній галузі Криму

Сучасне суспільство характеризується швидким розповсюдженням нових інформаційних технологій і радикальними змінами соціально-економічного життя під впливом цих процесів. Останнє десятиріччя ознаменувалося стійкою тенденцією розвитку інформатизації процесів управління підприємствами туристичної сфери. Туризм сьогодні – це глобальний комп’ютеризований бізнес, у якому беруть участь великі авіакомпанії, готелі та туристичні корпорації всього світу. Активне впровадження сучасних інформаційних технологій у діяльність туристичних підприємств є необхідною умовою їх успішної роботи, оскільки точність, надійність, оперативність і висока швидкість обробки та передачі інформації визначає ефективність операційних та управлінських рішень у цій сфері. Великі капітальні вкладення в нові технології приведуть до вертикальної, горизонтальної та діагональної інтеграції туристичних підприємств. Інформаційні технології забезпечують значне зростання продуктивності у сфері послуг, а також у туризмі. Туризм у Криму – одна з найбільш перспективних індустрій. Гальмівним фактором для розвитку туризму в Криму є низька інформаційна грамотність та слабкі комунікації. Саме тому питання розвитку інформаційних технологій у туризмі актуальне для кримських туристичних фірм в умовах глобалізації економіки.  

Глобалізація у сфері туризму – один із основних напрямків в індустрії міжнародних великих компаній. Ці компанії, крім економії у великих масштабах, мають можливості розподіляти ризик між різними ринками, застосовувати сучасні маркетингові схеми доступу на міжнародний ринок праці, а також виграють від активного використання нових технологій.  

У розвинених країнах світу водночас, доповнюючи одна одну, відбуваються зміни в інформаційних технологіях і в туристичному бізнесі, на відміну від України, де такі перетворення характеризуються відсутністю злагодженості

У зв’язку із цим процес впровадження інформаційних технологій у діяльність суб’єктів господарювання у сфері туризму Криму стикається з рядом проблем.  

Розглянемо більш детально основні з них.  

1. Слабкі комунікації. Більшість сайтів туристичних підприємств використовуються як інформаційно-рекламний канал, який надає актуальну інформацію, що постійно оновлюється. Але проведені дослідження показують, що в середньому тільки 12,3 % туристичних фірм Криму мають власний сайт. У інших він узагалі відсутній або з моменту створення не оновлювався й містить застарілу інформацію. Крім того, сайти кримських туристичних фірм мають порівняно обмежений обсяг інформації, є однотипними та характеризуються відсутністю явної спрямованості на розвиток туристичного комплексу регіону в цілому (табл. 1) [4].  

 

Таблиця 1. – Туристичні підприємства України, що мають власні сайти

Місто (область)

Кількість туристичних фірм

Кількість туристичних фірм, що мають власний сайт

Частка, %

м. Київ

688

97

14,1

АР Крим

81

10

12,3

Вінницька

6

1

16,7

Волинська

11

1

9,1

Дніпропетровська

74

12

16,2

Донецька

66

11

16,7

Житомирська

1

-

-

Закарпатська

21

2

9,5

Запорізька

16

4

25,0

Івано-Франківська

23

2

8,7

Київська

16

5

31,3

Кіровоградська

7

1

14,3

Луганська

15

3

20,0

Львівська

176

53

30,1

Миколаївська

12

2

16,7

Одеська

46

12

26,1

Полтавська

10

2

20,0

Рівненська

8

2

25,0

м. Севастополь

27

1 2 3 4

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні