Взаємозв’язки життєвого циклу товару з об’ємами продаж та прибутками

План

Вступ. 3

1. Визначення життєвого циклу товару його види. 4

2. Модифікація продукту та формування товарного асортименту як засіб продовження його життєвого циклу. 14

3. Об’єми продажу товару на кожному етапі 18

4. Залежність прибутків виробника від стадій життєвого циклу товару. 21

Висновок. 24

Список використаної літератури. 25

Додатки. 26

Ціна: 150грн.
Кількість сторінок: 25

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0673808493, 0978450257 та 0502977376. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні