Засоби масової інформації, як важливий інструмент здійснення зв'язків з громадськістю
ЗМІСТ
ВСТУП.. 4
РОЗДІЛ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА СФЕРА ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ 8
1.1. Засоби масової інформації: сутність, поняття та загальна характеристика. 8
1.2. Основні різновиди та функції ЗМІ 17
1.3. Мета й основні завдання системи зв’язків з громадськістю в контексті співпраці зі ЗМІ 25
РОЗДІЛ 2. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЯК ОСНОВНИЙ КАНАЛ ЗДІЙСНЕННЯ ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ... 30
2.1. Особливості взаємодії системи зв'язків з громадськістю зі ЗМІ 30
2.2. Співпраця служби зв’язків з громадськістю зі ЗМІ під час проведення спеціальних подій. 45
2.3. Пабліситі, як специфічний засіб комунікації з громадськістю.. 58
РОЗДІЛ 3. ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УМВС УКРАЇНИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗДІЙСНЕННЯ ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ... 66
ВИСНОВОК.. 85
ЛІТЕРАТУРА.. 88
ДОДАТКИ.. 91
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.