Засоби масової інформації, як важливий інструмент здійснення зв'язків з громадськістю

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 4

РОЗДІЛ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА СФЕРА ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ    8

1.1. Засоби масової інформації: сутність, поняття та загальна характеристика. 8

1.2. Основні різновиди та функції ЗМІ 17

1.3. Мета й основні завдання системи зв’язків з громадськістю в контексті співпраці зі ЗМІ 25

РОЗДІЛ 2.  ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЯК ОСНОВНИЙ КАНАЛ ЗДІЙСНЕННЯ ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ... 30

2.1. Особливості взаємодії системи зв'язків з громадськістю зі ЗМІ 30

2.2. Співпраця служби зв’язків з громадськістю зі ЗМІ під час проведення спеціальних подій. 45

2.3. Пабліситі, як специфічний засіб комунікації з громадськістю.. 58

РОЗДІЛ 3. ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ УМВС УКРАЇНИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЯК ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗДІЙСНЕННЯ ЗВЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ... 66

ВИСНОВОК.. 85

ЛІТЕРАТУРА.. 88

ДОДАТКИ.. 91


Ціна: 700грн.
Кількість сторінок: 102

Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.

Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.

Якщо дана робота Вам не підходить, то ми можемо виконати роботу за Вашою темою під індивідуальне замовлення.


Форма замовлення

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні