Формування кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми формування кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку 9
1.1. Проблема формування кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку в психолого-педагогічній літературі 9
1.2. Класифікація порушень мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного віку 13
1.3. Особливості формування кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку 21
Розділ 2. Експериментальна робота з формування кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку 31
2.1. Обстеження дітей з порушенням мовленнєвого розвитку 31
2.2. Виявлення стану сформованості кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку 34
2.3. Система роботи щодо формування кількісних уявлень у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку 36
Висновки 47
Список використаної літератури 49
Робота виконана за поданим вище планом, у форматі MS Word, у відповідності до всіх загальноприйнятих вимог до оформлення.
Замовити дану роботу Ви можете у будь-який зручний спосіб: заповнивши форму замовлення або зателефонувавши за номером 0978446922. Оформивши замовлення, ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей та умов придбання даної роботи.