Запрошуємо до співпраці виконавців курсових та дипломних робіт на взаємовигідних умовах.

Інтернет в СНД

Інтернет в СНД 

Республіки колишнього СРСР демонструють високі теми зростання інтернет-аудиторії. Найбільш активними темпами Інтернет проникає в життя громадян України, Білорусії і Казахстану.

На початку 2008 року була представлена щорічна доповідь Конференції ООН по торгівлі і розвитку (UNCTAD) «О інформаційній економіці 2007–2008 років: Наука і технологія для розвитку — нова парадигма ICT». У доповіді затверджується, що країни з перехідною економікою показують найбільші темпи зростання кількості інтернет-користувачів на душу населення. Аналітики вважають, що через декілька років ці країни зможу досягти рівня проникнення Інтернету, порівнянний з показниками сьогоднішніх лідерів – Нідерланди, Норвегія, Нова Зеландія.

Особливо вражають темпи розвитку Інтернету в Білорусії і Казахстані - 62,4% і 104,8% відповідно за період з 2005 по 2006 рік.

Згідно даним компанії Sputnikmedia. net і найбільшого українського порталу Bigmir. net, у перший місяць 2008 років Уанет встановив новий рекорд – число користувачів за місяць збільшилося на 21%. Відповідно, тепер Інтернетом в Україні користуються більше 7,5 млн. чоловік, що на 83% більше показників за аналогічний період 2007 років. Лідерами залишаються київський регіон і південь країни.

Так само відомо, що в кінці січня 2008 р. прем'єр-міністр Казахстану Карім Масимов дав доручення місцевому інтернет-провайдеру АО «Казахтелеком» «пропрацювати питання про можливість зниження тарифів на інтернет-послуги», що, швидше за все, приведе до чергового стрибка збільшення кількості користувачів в країні і розвитку Інтернету в цілому.

З врахуванням таких темпів розвитку мережі Інтернет, дані країни стають найпривабливішими для інвесторів. Враховуючи досвід інших країн, можна стверджувати, що першочерговим буде розвиток інтернет-комерції (продажі через інтернет і використання інтернет-ресурсів, як рекламні майданчики). Одним з показників розвитку Інтернету можна рахувати збільшення аудиторії в пошукових системах, оскільки вони є основними майданчиками для реклами (контекстна реклама) і основними джерелами відвідувачів для інших ресурсів.  

Розглянемо поточне полягання справ пошукових систем в цих країнах. Оскільки в даних країнах немає національної пошукової системи, то розглядатимемо 3-і найпопулярніших пошукової системи на території СНД: Yandex, Google, Rambler. ru.

Популярні пошукові системи Білорусії.

У Білорусії найпопулярнішим веб-сервером-ресурсом є Mail. ru, було б логічне передбачити, що і пошукова система search

mail. ru – теж найпопулярніший, але на жаль. Статистика показує, що пошуком через search. mail. ru користується менше 1% відсотка всієї аудиторії ресурсу, а якщо ще враховувати, що білоруського трафіку на mail. ru всього 2,6%, те число білоруських користувачів, що користуються цим пошуком мінімально.

Найпопулярнішою пошуковою системою в Білорусії є Yandex. ru, його відносні показники серед пошукових систем склали 35,5%. Друге місце займає пошукову систему Google. com. by з 29% пошукового трафіку. Треба враховувати, що в Білорусії популярні відразу три сайти компанії Google: Google. com. by, Google. com, Google. ru.

Відносні показники популярності доменів:

Google. com. by – 29%

Google. com – 12,3%

Google. ru– 11%

З цієї статистики видно сумарна перевага компанії Google над компанією Yandex – 52,3% до 35,5%. Отже можна сказати, що «контрольний пакет» ринку пошуку в Білорусії належить компанії Google.

Ще одним крупним гравцем на ринку пошуку в Білорусії є

1 2 3