Запрошуємо до співпраці виконавців курсових та дипломних робіт на взаємовигідних умовах.

Історія McDonald (Макдоналд)

Історія McDonald's

В кінці сорокових років Дикий і Мак Макдоналд шукали шляхи удосконалення свого невеликого ресторану для автомобілістів в Сан Бернардіно, в Каліфорнії. Замість того щоб спробувати просто небагато змінити свій бізнес, який і так дозволяв їм заробляти пристойні суми – 200 000 доларів в рік, вони винайшли абсолютно нову концепцію, засновану на швидкому обслуговуванні, низьких цінах і великому об'ємі.

Вони перейшли на самообслуговування на прилавку, відмовившись від меню для барбекю з 25 блюд на користь обмеженого меню всього з 9 найменувань: гамбургер, чизбургер, три види прохолодних напоїв, молоко, кава, картопляні чіпси і пиріжки, до яких незабаром після відновлення роботи ресторану додалися картофель-фрі і молочні коктейлі. Вони переробили кухню, де все устаткування було виконане з неіржавіючої сталі і розраховане на масове виробництво і швидкість як на складальних лініях. Крім того, вони різко понизили і без того конкурентоздатну ціну на гамбургери з 30 до 15 центів.

Коли новий ресторан братів Макдоналд знов відкрився в грудні 1948 року, було потрібно якийсь час на «розкручування» бізнесу. Але незабаром стало очевидне, що вони схопили дух післявоєнної Америки. До середини п'ятдесятих років їх невелика фабрика по виробництву гамбургерів приносила щорічний дохід в 350 000 доларів. Об'єм продажів в порівнянні з їх попереднім рестораном зріс майже удвічі. У годинник списів звичайною справою було побачити натовп з 150 відвідувачів біля крихітної стійки, де продавалися гамбургери.

Чутка про їх успіх швидко розповсюдилася, і після публікації статті про їх ресторан в журналі American Restaurant Magazine в 1952 році вони стали отримувати по 300 запитів в місяць зі всіх куточків країни. Їх першим ліцензіатом був Нейл Фокс, і брати вирішили, що його ресторан для автоаматорів у Фонексе, штат Арізона, буде дослідним зразком мережі, яку вони хотіли створити

Будівля, фанерована червоний-білою плиткою, з похилим дахом і золотими арками побоками стало моделлю для першої «хвилі» ресторанів «Макдоналдс», що з'явилися в країні, і беззмінним символом індустрії.

Повзаючи по своєму тенісному корту, брати Макдоналд крейдою креслили конструкцію кухні типу складальної лінії, яка була в два рази більше кухні їх першого ресторану. Вивчивши рух працівників в процесі приготування пищи, вони змогли найефективніше розставити устаткування. Дощем змивало крейду, і братам доводилося все переробляти наново, удосконалюючи конструкцію. Про такий успіх їх бізнесу в Сан Бернардіно вони не могли і мріяти, але потенціал концепції френчайзінга, піонерами якого вони були, використовувався далеко не повністю.

Всього за тисячу доларів ліцензіати отримували назву «Макдоналдс», принциповий опис системи швидкісного обслуговування, могли протягом однієї - двох тижнів користуватися послугами Арта Бендера, першого працівника братів на прилавку в новому ресторані, який допомагав ліцензіатам почати роботу. Але в 1954 році комівояжер попродажу машин для приготування молочних коктейлів Ріж Крок побачив своїми очима ресторан братів Макдоналд. Індустрія ресторанів швидкого обслуговування була готова до старту.

Ріжу Кроку було 52 року. У цьому віці багато хто подумує про пенсію. А Крок заснував компанію, яка стала тією компанією «Макдоналдс», яку ми знаємо сьогодні. Крок, що кинув школу в 15 років, щоб працювати водієм

1 2 3 4 5 6