Запрошуємо до співпраці виконавців курсових та дипломних робіт на взаємовигідних умовах.

Історія та розвиток торговельної мережі побутової техніки „Фокстрот”

Історія та розвиток торгівельної мережі побутової техніки „Фокстрот”

Компанія «Фокстрот. Техніка для дому» була заснована 1 вересня в 1994 році і на сьогодні є безумовним лідером українського ринку з оптового і роздрібного продажу аудіо-, відео-, побутової техніки та електроніки в мережевому сегменті. Станом на 4 грудня 2009 року торгова мережа "Фокстрот. Техніка для дому" включає 201 магазин. З них 197 в 102 обласних та районних центрах України, загальна торгова площа складає біля 150 000 кв. м.  В 2007 році компанія вийшла на міжнародну арену і тепер представлена в Молдові. З липня 2008 року у Молдові відкрито 4 супермаркети електроніки "Фокстрот" в Кишиневі та Бєльцях.  

У 2009 році «Фокстрот. Техніка для дому», компанія № 1 на ринку електроніки і побутової техніки, відсвяткувала свій 15-й день народження.  

2009 рік став ще одним важливим ступенем в розвитку компанії «Фокстрот. Техніка для дому». В умовах бурхливого розвитку ринку електроніки і побутової техніки національна компанія зберегла статус лідера в Україні і продовжує успішно просувати рітейлерський досвід за кордоном. Покупці в черговий раз назвали «Фокстрот»«Кращою мережею магазинів електроніки і побутової техніки 2009». Це вже 7-а перемога в міжнародному фестивалі-конкурсі «Вибір року» в Україні.  

У 2009 році компанія запустила ряд нових проектів і оптимізувала роботу тих, що існують.  

На сьогоднішній день компанія представлена на ринку такими мережами: 

- супермаркети «Фокстрот. Техніка для дому»; 

- гіпермаркети «Foxmart»; 

- салони «Фокстрот. Цифрова техніка»; 

- стокові центри «Техношара»

2009 рік був також роком розвитку інфраструктури логістики. Виросли як складські площі, так і транспортні потужності (був значно розширений автопарк по всіх типах транспорту).  

Компанія продовжує приділяти особливу увагу своїм клієнтам. Ми працюємо, насамперед, для наших покупців і добиваємося їх довгострокової лояльності. Клієнтоорієнтована позиція компанії «Фокстрот» націлена на надання високоякісного обслуговування і сервісу, на взаємовигідні і відкриті стосунки з покупцями. У 2009 р. Програма комфорту збільшила кількість лояльних покупців на 315 тис. чоловік, і тепер їх вже майже 2,5 млн.  Наша мета - зробити покупки в магазинах мережі максимально комфортними і приємними.  

Ефективно свою роботу продовжує виконувати наш Контакт-центр. 26 висококваліфікованих консультантів обробляють в місяць від 40 000 до 80 000 повідомлень, що поступають по телефону, ICQ, електронній пошті. Літом 2008 року подібний Контакт-центр стартував також в Молдові.  

На базі Контакт-центра функціонує професійна Група по роботі з рекламаціями. Фахівці обробляють скарги клієнтів, пов'язані з роботою сервісних центрів і магазинів, а також допомагають вирішити різного роду питання в найкоротші терміни.  

В цілому 2009 рік став поза сумнівом успішним для такого каналу збуту, як Інтернет-магазини. Було відкрито 3 регіональних представництва Інтернет-магазинів «Фокстрот» і «Foxmart». На сьогодні функціонують 10 регіональних представництв у Києві, Львові, Одесі, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Тернополі, Сімферополі, Севастополі і Луганську.  

«За цей рік, завдяки Інтернет-каналу, Компанія набула ще більше лояльних клієнтів, які цінують якість сервісу, зручність покупки і доставки. Наші рейтинги відвідуваності виросли на 80%. За один день сайти «Фокстрот» відвідують від 18 000 до 25 000 тисяч чоловік», - Ірина Кодій,

1 2 3 4

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні