Історія та розвиток торговельної мережі побутової техніки „Фокстрот”



Історія та розвиток торгівельної мережі побутової техніки „Фокстрот”

Компанія «Фокстрот. Техніка для дому» була заснована 1 вересня в 1994 році і на сьогодні є безумовним лідером українського ринку з оптового і роздрібного продажу аудіо-, відео-, побутової техніки та електроніки в мережевому сегменті. Станом на 4 грудня 2009 року торгова мережа "Фокстрот. Техніка для дому" включає 201 магазин. З них 197 в 102 обласних та районних центрах України, загальна торгова площа складає біля 150 000 кв. м.  В 2007 році компанія вийшла на міжнародну арену і тепер представлена в Молдові. З липня 2008 року у Молдові відкрито 4 супермаркети електроніки "Фокстрот" в Кишиневі та Бєльцях.  

У 2009 році «Фокстрот. Техніка для дому», компанія № 1 на ринку електроніки і побутової техніки, відсвяткувала свій 15-й день народження.  

2009 рік став ще одним важливим ступенем в розвитку компанії «Фокстрот. Техніка для дому». В умовах бурхливого розвитку ринку електроніки і побутової техніки національна компанія зберегла статус лідера в Україні і продовжує успішно просувати рітейлерський досвід за кордоном. Покупці в черговий раз назвали «Фокстрот»«Кращою мережею магазинів електроніки і побутової техніки 2009». Це вже 7-а перемога в міжнародному фестивалі-конкурсі «Вибір року» в Україні.  

У 2009 році компанія запустила ряд нових проектів і оптимізувала роботу тих, що існують.  

На сьогоднішній день компанія представлена на ринку такими мережами: 

- супермаркети «Фокстрот. Техніка для дому»; 

- гіпермаркети «Foxmart»; 

- салони «Фокстрот. Цифрова техніка»; 

- стокові центри «Техношара»

2009 рік був також роком розвитку інфраструктури логістики. Виросли як складські площі, так і транспортні потужності (був значно розширений автопарк по всіх типах транспорту).  

Компанія продовжує приділяти особливу увагу своїм клієнтам. Ми працюємо, насамперед, для наших покупців і добиваємося їх довгострокової лояльності. Клієнтоорієнтована позиція компанії «Фокстрот» націлена на надання високоякісного обслуговування і сервісу, на взаємовигідні і відкриті стосунки з покупцями. У 2009 р. Програма комфорту збільшила кількість лояльних покупців на 315 тис. чоловік, і тепер їх вже майже 2,5 млн.  Наша мета - зробити покупки в магазинах мережі максимально комфортними і приємними.  

Ефективно свою роботу продовжує виконувати наш Контакт-центр. 26 висококваліфікованих консультантів обробляють в місяць від 40 000 до 80 000 повідомлень, що поступають по телефону, ICQ, електронній пошті. Літом 2008 року подібний Контакт-центр стартував також в Молдові.  

На базі Контакт-центра функціонує професійна Група по роботі з рекламаціями. Фахівці обробляють скарги клієнтів, пов'язані з роботою сервісних центрів і магазинів, а також допомагають вирішити різного роду питання в найкоротші терміни.  

В цілому 2009 рік став поза сумнівом успішним для такого каналу збуту, як Інтернет-магазини. Було відкрито 3 регіональних представництва Інтернет-магазинів «Фокстрот» і «Foxmart». На сьогодні функціонують 10 регіональних представництв у Києві, Львові, Одесі, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Тернополі, Сімферополі, Севастополі і Луганську.  

«За цей рік, завдяки Інтернет-каналу, Компанія набула ще більше лояльних клієнтів, які цінують якість сервісу, зручність покупки і доставки. Наші рейтинги відвідуваності виросли на 80%. За один день сайти «Фокстрот» відвідують від 18 000 до 25 000 тисяч чоловік», - Ірина Кодій,

1 2 3 4

Схожі роботи

Реферати

Курсові

Дипломні